CEREAS SMLUVNÍ PARTNER AK SLANÝ - VYDAVATEL MAGAZÍNU FULL DAY
 NABÍZÍME:
 - Reklamní banner 3x1m na stadionu ploché dráhy při závodech extraligy 
 - Reklama na mantinelech, dečky, vesty, oblečení, motorky, auta
 - Reklama v magazínu FULL DAY, Vydavatel měsíčníku CEREÁSEK, ONLINE TV
 - Kompletní grafické zpracování, tisky - kompletní servis

-        

-     

-          

-    

GRAFICKÉ PRÁCE - KOMPLETNÍ SERVIS

 

Stavba webu na míru

Zahrnuje grafický návrh vašich webových stránek, doplnění webu informacemi o vaší firmě, vytvoření fotogalerie, kontaktního formuláře apod.... Umístění webu na vhodný webhosting.
 

Tištěná grafika

Tištěná grafika zahrnuje prakticky všechno, co se dá vytisknout na papír (nebo jiná média) či vyřezat a následně nalepit. I v digitálním věku se prakticky žádná společnost neobejde bez faktur, dopisů nebo vizitek. Specifika tištěné grafiky jsou zejména typografie a sazba, úprava pro barvový prostor CMYK a následně příprava pro tisk (tzv. prepress).
 

Potřebujete corporate design?

Corporate design znamená firemní grafický styl neboli „tvář firmy”, kterou se firma prezentuje na veřejnosti. Základem corporate designu je grafický manuál, který obsahuje logotyp (značku) firmy a popisuje, jak toto logo a prvky s ním související správně aplikovat v praxi a jak s ním naopak nezacházet.
 

Vizitky

Nejsnazší a nejreprezentativnější způsob, jak někomu rychle předat své kontaktní informace je pomocí pěkné a přehledné vizitky. Taková vizitka se vyznačuje především dobrou čitelností, jasně strukturovaným obsahem, kvalitně provedeným tiskem i ořezem na papír o patřičné tvrdosti (gramáži) a povrchové úpravě (lesk, mat atd.)
 

Hlavičkové papíry

Oficiální dopis, smlouvu nebo fakturu by měla společnost prezentovat na dokumentu odpovídajícím jeho váze. Zpravidla obsahuje kromě značky také nejdůležitější kontaktní informace, které by ovšem neměli narušovat celkový estetický dojem z dokumentu. Pomocí hlavičkových papíru lze také jasně odlišit, jestli dokument obsahuje veřejné, interní nebo utajované informace. Jedná se o velkonákladové tisky pomocí offsetových technologií.
 

Reklamní letáky a reklama do časopisů

Běžná a rozšířená forma reklamy je vkládání reklamních bloků či celých stran do časopisů a novin. Lze tak snadno zacílit na konkrétní cílovou skupinu obyvatelstva (např. hobby a lifestyle magazíny) i širokou veřejnost (celostátní denníky). Letáky rozdávané pouze klientům nebo široké veřejnosti poutají pozornost nejen při oficiálních promo akcích a veletrzích ale i … Provedení závisí konkrétní zakázce.
 

Reprezentační tiskoviny

Jedná se o výjimečné dokumenty typu novoročenka apod . Bývají tištěny na dražší papíry s vyšší tvrdostí (gramáží) a povrchovou úpravou (lesk, mat).


Potisk vozidel

Jednotné a vkusné označení vozidel společnosti silně podporuje povědomí veřejnosti o značce zejména v rámci jednoho regionu. Kromě logotypu se na vozidla z pravidla uvádějí nejvýznamnější kontaktní informace jako webová adresa nebo telefon, které však musí být dostatečně čitelné. Potisk se provádí pomocí barevných vyřezávaných folií nebo jednou folií, která je sama potištěna.
 

Možnost zviditelnění Vaší firmy: (BONUS)
25.6. 2016 18.45 CZECH REPUBLIC FIM SPEEDWAY GRAND PRIX (uzávěrka 31.5. 2016)
Dotazy o možnosti umístění reklamy: Jiří Čermák, 737 241 897, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

powerpoint web  Stahujte - ZDE (format powerpoint)

 

Hlavní partneři

 Knovledge                    AVACOM                   AM Cargo web                    banner3x1 3ton                  automyslivec                MICKA texty loga web uvod